14 Mayıs 2012 Pazartesi

SİYAH & BEYAZ

Merhaba,

Biraz takım takıntım var :) Birşeyden bir tane yapmak yerine,gruplar oluşturmayı seviyorum.Buradan hareketle,yaprak teması ve siyah&beyaz renk seçimi ile şunlar çıktı ortaya :

Biraz nakış,biraz dikiş,kestim,biçtim....beyaz koltukları süslesinler dedim..:)



Ve hepsi birarada....


El nakışı & patchwork uygulanmış diğer modelleri görmek için pillow4rest adresini ziyaret edebilir,
sipariş ve tüm sorularınız için pillow4rest@gmail.com adresine e-mail atabilirsiniz.
Dilerseniz,farklı renk kombinasyonları ve desen seçenekleri için özel sipariş de verebilirsiniz.




6 yorum:

  1. Yastıklar çok güzel olmuş emeğinize sağlık.Ben merdivende görüntülenmiş hallerini ve merdiveni çok sevdim.Orası ev mi? Dükkan mı?
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Fulya Hanım..Evde çektim fotografları,bahçe dubleks,alt katın bir kısmını atölye haline getirdim.Sevgiler...

      Sil
  2. yastıksever biri olarak çok sevdim ben bunları:)) elinize sağlık. bloguma hoşgeldiniz:)) beklerim her zaman.
    sevgiler

    not: kelime doğrulamayı kaldırırsanız sevinirim. üç kez denedim, daha kaç kez denerim bilmiyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim,siz de bloguma hoşgeldiniz...sevgiler:)

      Sil
  3. Merhaba,ne kadar sade ve şık olmuşlar ellerinize sağlık,ben de takibe aldım sizi,ziyaretime beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,teşekkür ederim.Ziyaretinize gelecegim :)

      Sil