2 Mayıs 2012 Çarşamba

VE.....MAYIS GELDİ :)


Nedense Mayıs ayı bitmesin istiyorum.Bir süredir yazamadım ama çalışıyordum :) Sonunda anneler gününe az bir zaman kala yeni desen tasarımları ile buradayım. 40 cm x 40 cm yastık kılıfına dönüşecek desenleri paylaşmak istiyorum...


Benim favorilerimden bu desen...Karıştırın eski albümleri,ya da çaktırmadan alın annenizin çekmesinden,en sevdiği siyah&beyaz fotografı mail atın  ,burada O'nun fotografı yer alsın.O'na özel bir yastık olsun...



Buldugunuz fotograf renkli ise,bu desenler de  seçenek olacaktır...



Hepimizin annemize yazdıgı bir çocukluk şiiri ya da ilk mektup vardır.Bunlar yoksa,söylemek isteyip de henüz bir türlü söyleyemediklerimiz vardır.Açın bir word dosyası,yazın atın...Üstteki iki desen bunun için düşünüldü.

Bu desen farklı şeyleri seven annelere gitsin...


Ve bu da klasik seven annelere gitsin...


Çiçekleri yastık üzerinde vermek isteyenler için...

Ben şimdiden,tüm annelerin - kendim de dahil - anneler gününü kutlamak istiyorum.
İyi ki varsın anne'm...İyi ki varsınız tüm anneler...İyi ki varım :) İyi ki anneyim...

Hafızam beni yanıltmıyor ise Doğan Cüceloğlu'nun sözüydü :

"Dünyada bir tek harika çocuk vardır,tüm anneler de ona sahiptir"...
Sevgiyle kalın...



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder